El turisme de negocis, una oportunitat per donar a conèixer la nostra gastronomia i el nostre patrimoni arquitectònic

L’objectiu és posicionar la ciutat pel seu patrimoni arquitectònic (antic i modern) i per la seva autèntica i excel·lent gastronomia, a fi que sigui destinació de turisme cultural i d’oci, tot aprofitant que som la segona ciutat en turisme de negocis a Catalunya —tenim 13 hotels que representen més de 3.700 places d’allotjament i una situació privilegiada a l’entorn de la Fira, del port i de l’aeroport del Prat, i més de 1.300 bars i restaurants, alguns dels quals amb tapes molt variades que posen de manifest el ventall de gastronomies diferents que posseeixen les diferents regions de l’Estat espanyol.

Una de les propostes vol aconseguir una parada del bus turístic a la zona de la Fira. També s’ha de completar l’oferta de rutes del patrimoni històric i arquitectònic, amb la incorporació dels edificis singulars contemporanis (plaça d’Europa) i lligar l’arquitectura i l’art a l’espai públic.